19.5.13

Selvstændig forhandler i Forever - my dad's business

Da min far har sin egen hjemmeside, tænkte jeg, at jeg ville være en sød datter & dele den med jer kære læsere.

Ikke nok med min far arbejder røven ud af bukserne som køkkenchef i Bowl'n'fun, så er han samtidig os selvstændig; Han er selvstændig forhandler i firmaet Forever, hvor han sælger Aloe Vera produkter, som skulle være nogle ganske gode produkter. - Måske kender du allerede til Aloe Vera? :-)
Synes i hvert fald du skal tjekke det ud, hvis du er interesseret i lækre & sunde produkter. 
- Det skal lige nævnes, at man blandt andet også kan købe make-up, hvor man kan være hundrede procent sikker på at produkterne IKKE er testet på dyr. 

Her kan du læse nærmere om min far med det han laver & yderligere informationer om Forever, samt selv kan få muligheden for at blive en del af deres team, hvis det er noget du brænder for!
Her kan du komme ind på startsiden af min fars hjemmeside, hvor i kan blive kunde i hans webshop & få mange fordele! - Gå ind på siden for flere informationer
Her kan du læse om Aloe Vera - hvor det kommer fra, hvad det er m.m
Her kan du læse om produkterne

Peace out
Dette billede er fundet på google, & ejes derfor ikke af mig


2 kommentarer:

  1. Ja, jeg kender godt Aloe Vera - jeg bruger det tit :)

    Jeg er blevet en smule rød på skuldrene (istedet for brun, øv altså!) - men så smører jeg lidt Aloe Vera på. Det er fantastisk, jeg elsker Aloe Vera :D

    Knus<3

    SvarSlet