1.2.14

Min nye blog, min nye start

Kære søde læsere, så har jeg fået startet min nye blog op på Bloggers Delight. Jeg er sikker på, at det er den helt rigtige beslutning jeg har truffet mig. Selvfølgelig er jeg rigtig ked af, at jeg har mistet så mange læsere via. GFC, men jeg håber virkelig at i stadig vil komme forbi min nye blog; Giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk. Jeg har stadig beholdt navnet & min header. Jeg tror virkelig på, at det her er det rigtige jeg har gjort, tror jeg har haft brug for, at der skulle ske noget nyt og spændende indenfor bloggerverdenen, & tro mig, det var det! Har haft lyst til at blogge hele dagen i dag, efter jeg fik oprettet min blog derinde, & jeg har allerede lavet 4 indlæg klar, til hvis der nu skulle være en dag, hvor jeg ikke får mulighed for det. Det er det rette valg, & jeg vil forholde mig så positiv, som man nu kan være.

Bloggen her vil stadig være her lidt endnu, da jeg endnu ikke ved, hvad der skal ske med den. Kan ikke helt finde ud af, om jeg skal få overført mine gamle indlæg med over, eller om jeg bare skal starte helt på en frisk; med lækre billeder, mere overskud & gennemførte indlæg, hvor jeg selv bliver tilfreds. Håber vi ses på min nye blog! Kæmpe kys & knus fra en glad blogger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar